Legend of Avatars - Avatar Szerepjáték
Legend of Avatars - Avatar Szerepjáték
Legend of Avatars - Avatar Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Legend of Avatars - Avatar Szerepjáték

Avatar: The Last Airbender és Legend of Korra szerepjáték
 
KeresésLegutóbbi képekRegisztrációAz oldal bezártKezdőlapRegisztráció - SajátLevegőidomár EmptyLevegőidomár EmptyLevegőidomár EmptyLevegőidomár EmptyLevegőidomár EmptyBelépés

 

 Levegőidomár

Go down 
SzerzőÜzenet
Wan Shi Tong
Szellem
Szellem
Wan Shi Tong


Erőpontok : 31
Karakterpontok : 0,0
Hozzászólások száma : 32

Levegőidomár Empty
TémanyitásTárgy: Levegőidomár   Levegőidomár EmptySzomb. Nov. 01 2014, 21:29

Levegőidomár 8ce876fa509bb28388cfdd36c926d9ce

Levegőidomár Levego11A négy elementális idomítási technika egyike, az aerokinteikus képesség, amellyel az idomár irányíthatja a levegőt. A levegő békés nomádjai hétköznapjaikban is használták ezt az erőt.A levegő a szabadság eleme. A levegőidomárok elszabadultak a földi problémáktól és kötődésektől, és megtalálták a békéjüket. A légidomárok egész életüket a spirituális megvilágosodás keresésének szentelték, ezért a nomádok közé született mind idomárok voltak. Az első levegőidomárok a repülő bölényektől tanultak.

A levegőidomítás alapja a mozgékonyság, és a lehető legkisebb ellenállás. Szinte kivétel nélkül az összes technikája defenzív, ugyanakkor a legdinamikusabb az összes elem idomítása közül. Sok ellenfelüket képesek legyőzni erős, lendületes támadásokkal, amik akár halálosak is lehetnek, de a levegőidomárok pacifista filozófiájának köszönhetően ilyet csak ritkán használnak. Már említett spirituális felfogásuk miatt, többnyire alkalmazkodnak környezetükhöz, és a negatív jinget követik, inkább kerülő manővereket használva, mint éles szembehelyezkedést az ellenfelükkel.

Raava kora alatt a levegőidomárok ideiglenesen kapták meg a képességeiket az oroszlánteknősöktől, valahányszor élelemért mentek. Amikor végleg elhagyták ezeket a lényeket megtanulták az idomítás magasabb szintjét a repülő bölényektől, a légidomár kultúra szent lényeitől. A bölények széles, vidrához hasonlító farkukkal kavarnak légáramlatokat, és látszólag gond nélkül képesek repülni. Sokan úgy tartják, hogy a nyíl mintát is róluk másolták a tetoválásaiknak megtervezésére. Ezek a tetoválások szimbolizálják az idomár mester státuszát, akkor kapja meg, ha tanulmányai véget értek. A többi néppel ellentétben a Levegő Népének minden tagja idomár a spirituális fejlettségüknek köszönhetően. A népírtás óta ez megváltozott, a portálok megnyitásakor addigi nem-idomárok jutottak idomárképességekhez.

Levegőidomítás:

1. szint:

Léglabda:
A levegőidomár létrehozhat egy levegőlabdát, a kezeinek körkörös mozgatásával. Rengeteg
felhasználása van, tárgyak csapdába ejtésétől a lebegtetésig.

Légáramlat: Egy támadó jeleggű levegőidomár mozdulat, amelyek folyamán a kéztől, vagy lábtól, esetleg az idomár szájától indul ki egy erős légáramlat. A mozdulat ereje ezúttal inkább az idomártól magától, és nem a körülményektől függ. Ezt az áramlatot nagy távolságra, pontosan lehet elküldeni.

2. szint
Légbomba: A technika egy erőteljes levegő robbanás, ami minden irányba száguld a levegőidomár köré. Többnyire földre érkezéskor használják, és egy bizonyos sugarú körön belül mindent hátralök.

Léglövegek: Aang arra használta, hogy két kavicsot pörgessen a kezében. A mozdulat lehetővé  teszi, hogy az idomár apró tárgyakat lőjön másokra, noha Aang sokkal inkább látványelemként, és nem támadásra használta.

Esés tompítása: A levegőidomárok képesek tompítani az esésüket.

3. szint

Légcsatorna:
Hasonló a légoszlophoz, de sokkal kisebb, például ágyúként használható.

Levegő mozgatása: Körkörös, kitérő mozdulatok használatával, az levegőidomár nagy helyzeti energia létrehozására képes, amit erőteljes mozdulatokkal ereszt szabadjára. Ez lehetőséget ad olyan támadásokra, amelyek felkészületlenül érhetik az ellenfelet. Kisebb ciklonok és tornádók hozható létre a körkörös mozdulatokkal. Bármilyen alapmozdulat létrehozhat légörvényeket, és nagyobb fordulatokkal a levegőidomár több helyzeti energiát gyűjthet, és a nagyobb örvényeket készíthet. Használhatnak botot, vagy legyezőt az intenzitás növeléséhez. A levegőidomárok szintén lecsökkenthetik a feléjük száguldó tárgyak energiáját.

4.-5. szint:

Ütés/rúgás levegővel: Egy újabb offenzív módszer ütésekkel és rúgásokkal kisebb légáramlatok szabadulnak el a levegőidomár ökléről és lábáról. Sok tűzidomár mozdulatra hasonlít, mivel nagynyomású, és erőteljes rövid légáramlatokról van szó, és nem egy nagyobbról.

6.szint:

Légpajzs: A levegőidomárok leggyakrabban köröznek ellenségeik körül, és kitérő mozdulatokkal védekeznek. Ennek ellenére képesek légáramlatokat létrehozni a testük körül, elhárítva a támadást. Ez nem elnyeli, hanem oldalra, vagy visszalöki a támadást, így az az ellenfél ellen fordítható.

7. szint

Légcsapás:
A mozdulat során a légidomár egy félhold alakú levegőhullámot hoz létre, ez pedig lehetővé teszi nagyobb tárgyak visszafordítását, mint például katapultált sziklákét.

Légkerék: A légroller továbbfejlesztett verziója, melyet Tenzin talált fel. A gyorsan pörgő légkerékben helyezkedik el az idomár, és így gyorsabban képes haladni. Akár tárgyakat is át tud vágni.

8. szint

Szeles lehellet: Hasonló a légáramlathoz, de a szájjal és a tüdővel hozza létre az idomár. Kiváló légzéstechnika szükséges hozzá. Mérete és fókusza könnyen irányítható, a legvékonyabban akár rovarokat is eltalálhatnak, egy nagyobb pedig képes lehet magmát sziklává szilárdítani. Ennek a technikának a használatával a levegőidomár egy hangszer által keltett hanghullámokat is befolyásolhat.

9. szint

Hőmérséklet szabályozás: A levegőidomárok megfelelő légzési technikával képesek lehetnek melegen tartani magukat, rossz körülmények között is.

10. szint

Vonzás: A légidomárok képesek magukhoz vonzani tárgyakat, vagy személyeket.

Kitérés:


1.-4. szint:

Megnövekedett mozgékonyság: A levegőidomár mozdulatok lebegéshez is használhatóak lehetnek, ezáltal a légidomárok magasra képesek ugrani, rövid ideig „lovagolhatnak” egy légáramlaton, és képesek tompítani az eséseiket. Az állandó mozgás, amit a levegőidomítás igényel rendkívüli mozgékonyságot biztosít, így ennek az elemnek az idomárjai természetesen rugalmasak és hajlékonyak. Idomítás nélkül is képesek kerülgetni az ellenfelüket lehajolva, ugrálva, elfordulva tőlük, így úgy hat, mintha minden erőfeszítés nélkül kerülnének ki minden támadást, míg ellenfelük teljesen kifárad. Ez a plusz energia rendkívüli előnyöket biztosíthat nekik a harcban.

Nagymértékű érzékenység: A levegőidomárok nagymértékű érzékenységgel rendelkeznek, amelylehetővé teszi számukra, hogy hamar észleljék a fenyegetést, azáltal, hogy érzékelik a levegő mozgását, ez sokban hasonlít a földidomár szeizmikus érzékeléséhez. A levegőidomárok ezért borotválják le a hajukat, hogy „szabaddá váljanak” és semmi ne válassza el őket az őket körülvevő levegőtől, és hatásosabbá váljon a technika.

5-10. szint:

Megnövekedett sebesség: A légidomárok képesek felgyorsítani mozgásukat a harcban, azáltal, hogy lecsökkentik a légellenállást, ezáltal akár függőleges felületeken is fel tudnak futni, szelet gerjesztve maguk mögött, ami felfelé löki őket. Ezt Aang többször használta, és hosszabb időre fent tudta tartani. Gyakorlott levegőidomárok olyan sebességet érhetnek el, hogy szabad szemmel szinte nem is lehet őket látni, sőt, akár a víz tetején is képesek lehetnek futni.

Fejlesztett levegőidomítás:

1. szint:

Légpenge: Egy támadó jellegű technika, amely fókuszált, éles légáramlatot hoz létre, amely akár fémen és sziklán is könnyedén át tud vágni. Többnyire bottal hozzák létre, a kisebb felület nagyobb fókuszt biztosít. Halálos lehet, ha személyen használják.

2. szint:

Légbáb:
Légidomár mesterek foroghatnak, miközben egy „légbábot” hoznak létre maguk körül. Ez a hullámzó, forgó mozdulatokon alapul, védekező technika.

3. szint:

Levegőmeghajtás: A légidomár előrelökheti magát a légellenállást szinte teljesen megszűntetve maga körül.

4. szint:

Légoszlop:
A vízioszlophoz hasonlóan a légidomárok is képesek egy tölcsérrel elemelkedni a földtől, és a levegőben maradni ameddig akarnak, vagy képesek rá.

5. szint:

„Légvortex”: A levegőidomár létrehozhat egy gyorsan forgó légoszlopot, amely képes lehet visszafordítani a felé irányított tárgyakat.

6. szint:

Légalak:
Ha az idomár körbe fut, és elég helyzeti energiát gyűjt, képessé válhat az ellenfél alakjának megfelelő légáramlatot küldeni felé, ami hátralöki.

7.-8. szint:

Fullasztás:
A technika során a levegőidomár az ellenfél légzőrendszerében lévő levegőt idomítja, kihúzva azt a tüdőből a szájon át, és megakadályozza az új légvételt azáltal, hogy egy léglabdát formál az ellenfél feje körül, míg az áldozat bele nem hal a légszomjba.

9. szint:

Lebegés:
Ahogy a repülő bölény repül, a levegőidomár is létrehozhat egyfajta légdeszkát a lába alatt, és a magasban tarthatja magát, imitálva a repülést.

10. szint:

Tornádó:
Ez egy kisebb verziója a légvortexnek, harcban, és közlekedéshez is használható. Körbevévemagukat a spirálisan mozgó levegővel a légidomárok nagy sebességgel haladhatnak, és könnyedén mozoghatnak függőlegesen.

Mester szint:

Avatar szintű levegőidomítás

1.-3. szint:

Levegő-gömb:
Aang többször is képes volt egy levegő gömbben lebegni az Avatar állapotban, de Ozai-jal szemben valódi harci technikaként használta. A levegő-gömb belsejében lebegő személy képes nagy sebességgel repülni, miközben a forgó légtömeg megvédi a becsapódó támadásoktól, olyannyira, hogy akár egy sziklát is képes eltéríteni.

4.-6. szint:

Erős szél:
Az Avatar, és az ő szintjét elérő levegőidomárok rendkívüli erősségű szelek megidézésére képesek.

Tornádó és hurrikán:
Az Avatar erős légidomár képességeivel képes lehet pusztító erejű tornádókat és hurrikánokat megidézni viszonylag kis erőfeszítéssel.

Szellemi kivetülés:


Légidomár mesterek, akik erős kapcsolatot ápolnak spirituális énjükkel, képeseklehetnek elválasztani a szellemüket a testüktől, és kivetíteni egy másik helyszínre. Ebben az állapotban képesek lehetnek átjutni a falakon, szilárd tárgyakon, és behatolni lezárt területekre is. Arra is használhatják a képességüket, hogy megtaláljanak olyanokat, akikkel szoros a spirituális kapcsolatuk.

Repülés:

A repülés képessége eredetileg a repülő bölények, és a repülő oroszlánteknősök kiváltságavolt, ezt később Laghima sajátította el, azáltal, hogy elengedte földi kötelékeit, és elérte a tökéletes szabadság állapotát. Olyannyira ritka képesség, hogy négyezer évig senki nem volt képes szert tenni rá, ekkor egy Zaheer nevű légidomár vált rá képessé. A repülés segítség, pl. sikló nélkül lehetővé teszi a repülés közbeni idomítást, több szabadságot biztosít. Ugyan nagyerejű technika, függ a súlytól és a levegő mozgásaitól.
Vissza az elejére Go down
https://legendofavatars.hungarianforum.net
 
Levegőidomár
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Legend of Avatars - Avatar Szerepjáték :: Karakteralkotás :: Kasztok-
Ugrás: